Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Processen nedan ska följas för timavlönad personal. Tänk på att anställningar som ska pågå mer än tre veckor måste annonseras ut, se fliken rekrytering för mer information.

Följande information ska skickas till din personaladministratör för att inrätta en intermittent överenskommelse (timanställning): 

  • Namn 
  • Personnummer 
  • Adress
  • Mail 
  • Timlön (exklusive semesterersättning, 12%)
  • Period för arbetet (överenskommelse skrivs på max 1 år) 
  • Kontering 
  • Uppehållstillstånd om att vederbörande får arbeta (om personen kommer från tredje land) 

Överenskommelsen är inte giltig förrän både prefekt och den timavlönade har signerat. 

Den timavlönade rapporterar själv sina arbetade timmar i primula, kompletterande information fås via mail när överenskommelsen är underskriven och klar. 

 

Vattenfall
Foto: Tom Dowling